Győzd le a reklámblokkolót egy tartalmas cikkel!

Örömteli, ha cégünk online reklámja jól teljesít, és az is nagyszerű, ha kézben tudjuk tartani webes megjelenésünket. Igazán hatásos, hosszan tartó online sikereket azonban akkor érhetünk el, ha alkalmazzuk a legbiztonságosabb internetes hirdetési formát.

Megmutatjuk, hogy melyik az az online megjelenési lehetőség, ami a reklámblokkolókat legyőzve eljut a célközönséghez, ami minden bizonnyal felkelti az olvasó érdeklődését.

» A reklámblokkoló hatás «

Itt eredetilg egy reklám lenneCsak kevesen veszik tudomásul, hogy az online reklámok teljesítménye fokozatosan csökken. Hiába készíttetünk „vevőmágnes” AdSense, Etarget, vagy affiliate megoldásokat, csak nem jönnek a vevők, elmaradnak a megrendelők, és a weboldal látogatottság sem éri el a kívánt szintet.

Ez elsősorban az egyre jobban elterjedő reklámblokkoló hatásnak tudható be. Ma már nem is kell minden esetben külön szoftvert telepíteni ahhoz, hogy a felhasználó ne lássa a weboldalakba épített reklámokat. Akár a böngésző beállításaival eltüntethetők a reklám bannerek!

» Mi a megoldás? Arra is rátérünk hamarosan! «

Pár hónapja a linkkatalógusokra esküdtek a weboldal tulajdonosok. Elég volt ezekbe elküldeni egy „enyém a legjobb, legszebb termék, gyere vedd meg, itt megtalálsz” típusú rövid szöveget a katalógusokba, beleszőve az adott weboldal linkjét és máris egyre feljebb kúszott a honlap a Google találati listán, nőtt a látogatók száma, ezáltal több lett a megrendelés, azaz szaladt a szekér. Aztán a Google gondolt egyet és megváltoztatta az algoritmust, mely a találati listát összeállítja: kiszűrte belőle az értéktelen, semmitmondó oldalakat. Köztük a legtöbb linkkatalógust is, melyek magukkal rántották azokat a weboldalakat, amelyekre hivatkoztak…

A weboldal tulajdonosok meg “álltak mint Bálám szamara” és nem értették, hová tűntek oldalaikról a látogatók.

» Most jön a lényeg! «

Jelenleg az egyetlen és biztos megoldásnak az tűnik az interneten, ha egy tartalmas, folyamatosan frissülő, látogatott honlapon jelenik meg a weboldalak (termékek, szolgáltatások) reklámja. Mégpedig olyan környezetben, ami önmagában is figyelemfelkeltő, olvasmányos, tartalmas, érdekes.

A tartalom miatt olvassák a cikket!

Ha azt írnánk magazinunkban oldalakon keresztül, hogy XYZ céget mikor alapították, kik voltak az első tulajdonosai, milyenek a cég kilátásai, stb, akkor két hibát is elkövetnénk egyszerre: az első, hogy ezek az adatok feltehetőleg szerepelnek a cég weboldalán, ami miatt vagy duplikációnak vélné és büntetné a Google, vagy a saját reklámja versenyezne az adott weboldallal a jobb helyezésért. A másik hibánk a tartalom: szinte senkit sem érdekelne egy ilyen száraz szöveg…

Ezért a megoldás az, hogy olyan szövegkörnyezetben (cikkben) kell elhelyezni a reklámozott termék, szolgáltatás vagy cég hivatkozását, ami önmaga is vonzó, olvasmányos és megragadja az olvasó figyelmét. A hivatkozás lehet egy jól megválasztott link, egy banner, vagy egy fotó, amire kattintva az olvasó a kívánt oldalra jut.

A Csibészke Magazin lehetőséget ad tartalmas cikkekben való link, banner, vagy link elhelyezésre. Ha élne a lehetőséggel, kattintson az alábbi gombra, vagy a gomb alatt olvasson tovább,ahol elmondjuk, mitől biztonságos ez a hirdetési forma.

» Mitől biztonságos ez a hirdetési forma? «

A reklámblokkoló, a böngészők beállításai nem érzékelik reklámként a tartalmas cikkeket, ezért megjelenítik a weboldal többi cikkével együtt.

Magazinunk nem linkkatalógus, reklámcikkeink egyediek, olvasmányosak. Igyekszünk úgy megírni őket, hogy minél több látogató elolvassa őket. Ez nekünk is jó és annak is, akinek a terméke, szolgáltatása, hivatkozása szerepel a cikkben.

Végül garantáljuk, hogy a cikk a kihelyezését követően legalább egy évig megtalálható lesz a Csibészke Magazin archivumában. Eláruljuk, a weboldallal hosszútávú terveink vannak, de mégsem ígérhetjük, hogy cikkeinket 100 éven át elérhetővé tesszük!

» Kipróbálná milyen egy tartalmas cikkel megtámogatni saját weboldalát? «

Kérem, az alábbi e-mail címre küldje el, milyen minőségben és mit szeretne reklámozni: pl: tulajdonosként az éttermét, weboldalszerkesztőként a szolgáltatását, reklámügynökként a megbízója honlapját, stb.

Levélküldés, e-mail
Az email tárgyába írja be: Tartalmas reklámcikk

Ha nem szeretne e-mailt írni, akkor az alábbi űrlap kitöltésével is felveheti velünk a kapcsolatot! Kérem pontos, létező e-mail címet írjon a megfelelő mezőbe!





Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy
Érdekel a reklámcikk lehetősége

Üzenet

Hirdetés: