Örömteli, ha cégünk online reklámja jól teljesít, és az is nagyszerű, ha kézben tudjuk tartani webes megjelenésünket. Igazán hatásos, hosszan tartó online sikereket azonban akkor érhetünk el, ha alkalmazzuk a legbiztonságosabb internetes hirdetési formát.

Megmutatjuk, hogy melyik az az online megjelenési lehetőség, ami a reklámblokkolókat legyőzve eljut a célközönséghez, ami minden bizonnyal felkelti az olvasó érdeklődését.

» A reklámblokkoló hatás «

Itt eredetilg egy reklám lenneCsak kevesen veszik tudomásul, hogy az online reklámok teljesítménye fokozatosan csökken. Hiába készíttetünk „vevőmágnes” AdSense, Etarget, vagy affiliate megoldásokat, csak nem jönnek a vevők, elmaradnak a megrendelők, és a weboldal látogatottság sem éri el a kívánt szintet.

Ez elsősorban az egyre jobban elterjedő reklámblokkoló hatásnak tudható be. Ma már nem is kell minden esetben külön szoftvert telepíteni ahhoz, hogy a felhasználó ne lássa a weboldalakba épített reklámokat. Akár a böngésző beállításaival eltüntethetők a reklám bannerek!

» Mi a megoldás? Arra is rátérünk hamarosan! «

Pár hónapja a linkkatalógusokra esküdtek a weboldal tulajdonosok. Elég volt ezekbe elküldeni egy „enyém a legjobb, legszebb termék, gyere vedd meg, itt megtalálsz” típusú rövid szöveget a katalógusokba, beleszőve az adott weboldal linkjét és máris egyre feljebb kúszott a honlap a Google találati listán, nőtt a látogatók száma, ezáltal több lett a megrendelés, azaz szaladt a szekér. Aztán a Google gondolt egyet és megváltoztatta az algoritmust, mely a találati listát összeállítja: kiszűrte belőle az értéktelen, semmitmondó oldalakat. Köztük a legtöbb linkkatalógust is, melyek magukkal rántották azokat a weboldalakat, amelyekre hivatkoztak…

A weboldal tulajdonosok meg “álltak mint Bálám szamara” és nem értették, hová tűntek oldalaikról a látogatók.

» Most jön a lényeg! «

Jelenleg az egyetlen és biztos megoldásnak az tűnik az interneten, ha egy tartalmas, folyamatosan frissülő, látogatott honlapon jelenik meg a weboldalak (termékek, szolgáltatások) reklámja. Mégpedig olyan környezetben, ami önmagában is figyelemfelkeltő, olvasmányos, tartalmas, érdekes.

A tartalom miatt olvassák a cikket!

Ha azt írnánk magazinunkban oldalakon keresztül, hogy XYZ céget mikor alapították, kik voltak az első tulajdonosai, milyenek a cég kilátásai, stb, akkor két hibát is elkövetnénk egyszerre: az első, hogy ezek az adatok feltehetőleg szerepelnek a cég weboldalán, ami miatt vagy duplikációnak vélné és büntetné a Google, vagy a saját reklámja versenyezne az adott weboldallal a jobb helyezésért. A másik hibánk a tartalom: szinte senkit sem érdekelne egy ilyen száraz szöveg…

Ezért a megoldás az, hogy olyan szövegkörnyezetben (cikkben) kell elhelyezni a reklámozott termék, szolgáltatás vagy cég hivatkozását, ami önmaga is vonzó, olvasmányos és megragadja az olvasó figyelmét. A hivatkozás lehet egy jól megválasztott link, egy banner, vagy egy fotó, amire kattintva az olvasó a kívánt oldalra jut.

A Csibészke Magazin lehetőséget ad tartalmas cikkekben való link, banner, vagy link elhelyezésre. Ha élne a lehetőséggel, kattintson az alábbi gombra, vagy a gomb alatt olvasson tovább,ahol elmondjuk, mitől biztonságos ez a hirdetési forma.

» Mitől biztonságos ez a hirdetési forma? «

A reklámblokkoló, a böngészők beállításai nem érzékelik reklámként a tartalmas cikkeket, ezért megjelenítik a weboldal többi cikkével együtt.

Magazinunk nem linkkatalógus, reklámcikkeink egyediek, olvasmányosak. Igyekszünk úgy megírni őket, hogy minél több látogató elolvassa őket. Ez nekünk is jó és annak is, akinek a terméke, szolgáltatása, hivatkozása szerepel a cikkben.

Végül garantáljuk, hogy a cikk a kihelyezését követően legalább egy évig megtalálható lesz a Csibészke Magazin archivumában. Eláruljuk, a weboldallal hosszútávú terveink vannak, de mégsem ígérhetjük, hogy cikkeinket 100 éven át elérhetővé tesszük!

» Kipróbálná milyen egy tartalmas cikkel megtámogatni saját weboldalát? «

Kérem, az alábbi e-mail címre küldje el, milyen minőségben és mit szeretne reklámozni: pl: tulajdonosként az éttermét, weboldalszerkesztőként a szolgáltatását, reklámügynökként a megbízója honlapját, stb.

Levélküldés, e-mail
Az email tárgyába írja be: Tartalmas reklámcikk