Fogyókúra egészségesen és okosan

Ha a fogyókúra során az egészségre is ügyelve változatosan és rendszeresen táplálkozik, akkor nem szenvedésként, hanem életmód váltásként élheti meg a diétát.

A fogyókúra során sem kell mindenről lemondania, sőt, hogyha a tésztaféléktől és a cukortartalmú ételektől, italoktól való tartózkodást nem lemondásként fogja fel, könnyen megtalálhatja a kívánt termékek egészséges és kevésbé kalóriadús alternatíváját – írja a Fox News.

Felkelés után reggelizzen! Tanulmányok mutatták ki, hogy a rendszeresen reggelizők súlya átlagosan kisebb, mint azoké, akik kihagyják a nap legfontosabb étkezését. Válasszon egészséges összetevőket: például teljes kiőrlésű gabonafélét egy tál joghurttal és gyümölccsel. Egy másik reggeli ötlet, ami szintén nem hizlal, de energiával telít el délelőtt: tojásrántotta sovány sonkával és zsírszegény sajttal.

A diéta gyakran okoz depressziót, de nem kell így lennie!

Csábító lehet a manapság egyre divatosabb frozen joghurt, ami a fagylalt helyettesítőjeként lépett a piacra. Kár, hogy ugyanúgy tönkreteheti a diétát, hiszen egy adag öntetekkel és feltétekkel 250 kalóriát tartalmaz, amiből 35 gramm szénhidrát. Ehelyett válasszon édességként zsírszegény joghurtot diófélével és/vagy egy kis étcsokoládé darabokkal megszórva.

Fogyókúra

A hizlaló pizza alternatíváját is elkészítheti magának, teljes kiőrlésű vagy rostos vékony tésztájú alapanyagból, szigorúan zsírszegény feltétek és sajt hozzáadásával.

A több száz kalóriatartalmú koktélok helyett bulik alkalmával igyon inkább egy pohár vörösbort, vagy keverjen össze diétás kólát rummal, amik jóval kevesebb energiát tartalmaznak.

Forrás: OrientPress Hírügynökség | Fox News

Ha tetszik, jelezd nekünk:

Scroll to top